24 Şubat 2013 Pazar

Aynen Böyleyim :)

Minecraft oynarken, ne yapsam diye aynen şöyle düşünürüm ve gerçekten ne yapman gerektiğini bulman zordur.


Minecraft oynamak, aslında o kadar kolay ki, zor geliyor. Ha, survival oynarsam tabii ki zor :) Hele, ilk gün hayatta kalmak :(

İlk survival oynadığımda, ne yapacağımı düşündüm. Resimdeki gibi. Creeperlardan ve iskeletlerden çok fazla korkuyordum. Ama sonra korkumu yendim. Survivalde bile creeperlara doğru gitmeye başladım. Sanki; Gel ve patla der gibi :)

Elmas bulma işi de zor ama tabii ki şart değil. Elmas ararken, fail yapabiliyorsunuz :)

Tabii, bende fail yapmışımdır, hemde yüzlerce kez!! 5-10 saniyelik kalp krizi geçiriyorsunuz, sonra bir bakmışız oyunu bırakıyoruz ve kendimizi başka oyunlara veriyoruz! Sinirimiz geçiyor ve tekrar Minecraft' a dönüyoruz.

Konu nerden nereye geldi :) Haydi yeniden başka konuya :)

Ben minecraft' ı arkadaşımdan duydum. İlk önce, ne saçma oyun bu herşey kare diyordum. Ama sonra oynama başlayınca, kendimi alamadım. Günde, 4-5 saat bilgisayar başındayım ve 4-5 saatin en az iki buçuk saati minecraft oynamakla geçiyor. Teşekkürler, Notch!! :)

Kısa zamanda, minecraft orjinal almayı düşünüyorum :) İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder